ספר מבקרים

אורן וענת דואניס - גבעת זאב 12/04/2013
(14/04/2013)
זה היה ביום שישי מוקדם בבוקר, מתנת יום הולדת לאשתי ענת, ראינו איך מנפחים את הכדור, עלינו לסל גדול, והתחלנו לעלות מעלה מעלה עד לגובה 5000 רגל, היה נוף מדהים ביופיו כולל זריחה יפיפיה ושקט לא נורמלי. בהמשך ירדנו נמוך וטסנו מעל השדות, עד לנחיתה. פתחנו שמפניה, חזרנו למכוניות ונסענו לקיבוץ השיטה לארוחת בוקר טעימה. טיסה בכדור פורח זוהי חוויה בלתי נשכחת עם שקט, נוף יפה, חברה טובה של אנשים, פתיחת שמפניה, וארוחת בוקר בקיבוץ השיטה. תודה לכם על החוויה הנפלאה והמדהימה, ממליץ בחום רב. אלמוג - (הטייס) : תודה על הכל כולל הסברים ותשובות לשאלות.
יצחק הללי והנכדים אור ועמית.
(10/04/2013)
תודה לאלמוג והצוות על החוויה המדהימה.שבנו לגוש דן מוקסמים מהטיסה בכדור פורח והאירוח שלאחר מכן.היה נפלא לכל אורך התוכנית. 18.03.2013
משפחת ברוקס
טסנו עם אלמוג ומאוד נהנו! הוא מסביר על הנוף שאנו רואים, היה נעים לשהות בחברתו, אין ספק שהוא בעל ניסיון רב שנים! מאוד מומלץ...
שגית רחימי
(04/04/2013)
ברצוני להודות "ללגעת בשמים" לאלמוג ועינת שסייעו לי בחוויית יום ההולדת 40 של בעלי, יחד אתכם ילדיי ובעלי חוו את הקסם של ישן וחדש, הטיסה בכדור פורח שבעבר שימשה ככלי תחבורה וכיום המצאה זו משמשת להנאה בלבד, הפכה את יום ההולדת לחוויה מיוחדת במינה, מלאה בקסם והנאה מרובה ועל כך שלוחה לכם תודה רבה רבה.
דורית ושלו היימן
(28/03/2013)
הטיסה היתה חוויה אדירה גם עבורי וגם עבור נכדי בן ה-10. לא נשכח זאת לעולם! תודה ולהתראות שוב בפעם הבאה...